Stosujemy mechanizm tzw. cookies – małych plików tekstowych, których mechanizm ma na celu dostarczenia nam danych statystycznych o ruchu użytkowników, sposobie korzystania przez nich z Portalu oraz rodzaju odwiedzanych przez użytkownika stron, jak również umożliwia emitowanie reklam. Obsługę plików cookies można zmienić poprzez dokonanie odpowiednich zmian w ustawieniach oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez użytkownika urządzeniu końcowym (zmianę ustawień w przeglądarce internetowej). Korzystanie ze strony internetowej bez zmian ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na zapisywanie w pamięci jego urządzenia plików cookies. Więcej na ten temat w Polityce prywatności.

23/04/2013

Mocna głowa

Dwie dobre wiadomości. Po pierwsze, rekordowe zbiory winogron z 2012 roku w regionie Ribera del Duero przyczyniły się do wykreowania nowej marki ulubionego trunku. Po drugie, młody, zdolny grafik Diego Delgado przeforsował do tradycyjnego środowiska nowoczesny, minimalistyczny design.

Gra słów „Harto de Vino” jest śmiałym, żartobliwym pomysłem na markę alkoholu. Hiszpańską nazwę można przetłumaczyć na kilka sposobów, między innymi: „upity winem”, „mam już dość” lub „nie zrobię tego nawet po winie”. Niestety, cała historia została zmyślona na potrzeby pracy dyplomowej. Na szczęście talent Diego Delgado jest prawdziwy, a gotowy projekt czeka na inwestora. Oprócz etykiety, grafik skomponował odpowiednie plakaty, ulotki, listy zakupów, koperty i torby.

Diego Delgado jest absolwentem uniwersytetu Escuela Superior de Diseño. Mieszka i tworzy w miejscowości Aranda de Duero w środkowej Hiszpanii.

cargocollective.com/diegodelgadoc

REGULAMIN ULUBIONE NEWSLETTER KONTAKT RESET USTAWIEN